Ayi...

Var mail pa jobbet har inte funkat sedan Fredag lunch, klockan ar nu 14.00 och det ar Mandag. Undra hur lange man klarar sig utan..?

Tobias har lange pratat (las tjatat) om att skaffa en Ayi (staderska) men jag har in i det sista vagrat, vill inte ha nagon liten kines som rotar runt bland mina grejer. Men nu har jag gett upp och pa onsdag ska vi prova, kanner mig inte alls bekvam och har darfor skrivit en lista pa vad hon ska gora



Om jag kommer pa henne att vila i min sang, anvanda min tandborste, eller gora nagot annat icke stadrelaterat aker hon ut med huvudet forst och ingen ny ayi kommer nagonsin pa fragan. Ni kanske tycker jag overdriver lite, men har hort for manga oskona Ayi-historier for att njuta av denna sa kallade lyx. Aterkommer med en rapport pa Torsdag...

Ikvall ar det middag med Anna & Per, ska testa en ny Thai - Mi Thai!


Kommentarer
Postat av: Lena

Lyxigt att hon ska tvätta och stryka också! Akta sidenblusarna!

2012-02-27 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0