Fredagen den 10/2 2012=världens längsta dag.

Har ni någonsin varit med om en dag då ni kollat på klockan för att se hur mycket tid som har förlöpt ungefär varannan minut? Jag hade en sån dag och jag hoppas det aldrig kommer en likadan igen. Var så slut klockan 6 att jag less på att frysa gick ner till affären på hörnet och köpte en cashmiere filt, gick till kiosken och köpte en påse chips och åkte hem. Nu ligger jag här under min galet sköna filt, äter mina chips och kollar på Sällskapsresan. I morgon är det en ny dag, can't wait!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Göött, vill oxå bara ligga under en filt och käka chirre!!! :-)

2012-02-10 @ 14:53:10
URL: http://yvonneandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0