I'm in Hong Kong baby!

Tillbaks i Hong Kong, sist kunde jag inte riktigt njuta för jag var så stressad över visat. Nu känner jag mer att det vore soft om det sket sig för då skulle jag behöva stanna hör ett par dagar till!! Vädret är inte fint här, ganska varmt men regnig och grått - perfekt då detta är shoppingstaden nr 1! Ny jacka, kofta, hörlurar, eventuellt ett par skor, en kaffe maskin och kamera får följa med hem. Hittade en teaffär, skulle kunna köpa alla bara för att de var så fina burkar! Fick så konstiga blickar när jag fotade så ni får ingen bild på de finaste men men!


Hittade även ett lunch-hak som jag ska gör allt för att få till Shanghai, och Stockholm. Världens goadaste mackor, sallader, wraps, yoghurtar, juicer, you name it!! Åt lunch, fikade och middag där..!


I morgon blir det Soho innan visumet ska hämtas ut och planet lyfter hem till Tobias som är i Shanghai i flera flera veckor fram över!!!! Lyckan är total!!!



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jaa, visst är det helt fantastisk, jag köpte " gentleman tea" i en rosa helt underbar teburk -mys!!

2012-02-23 @ 16:05:21
URL: http://yvonneandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0