Jag har varldens basta vanner!

Aven fast jag har traffat de basta vannerna har sa gar det ju inte att ljuga om att man saknar de hemma. Som tur var har de kommit pa varldens smartaste grej sa vi har en kompisgrupp pa Whatsapp sa man kan kolla laget med varandra! Skitsmart, varje dag hander det nagot kul! Igar skickade Mickis en bild som fick mig att skratta sa jag borjade grata mitt i alla misar.



Man ser ju pa ungen att han sagar Skynda pa nu for 17, det ar jatte trist har uppe

De har byggt om i endren till jobbet sa numera har vi ett cafe pa behandigt avstand. Var sa himla sugen pa nagot gott och hade for mig att jag sett nagra chokladgrejer som sag valdigt passande ut. Hittade dem men fick da veta att de endast vara for display sa jag fick inget gott. Undra vad syftet med att ens ha dem dar ar...

  

Ikvall blir det Sasha's och free flow av ost och vin. Langtar!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vännen - är det jobbigt där nere? Ibland känns det som jag nog ska ta med mig lite Ahlgrens bilar, kaviar, knäckebröd och svensk ost så att du i alla fall får något gott i dig! På måndag ska jag skicka in våra visumansökningar! Kan trösta dig med att här är det superkallt, jobbet suger, morfar är på väg att bli bättre och snart har vi Ebba och Jakob hemma på musselsoppa-middag. Stor kram!

2012-02-03 @ 19:10:50
Postat av: Petra

Nej, det är toppen! Såklart att man har perioder då man får spunk på kineserna, oförmågan att göra sig förstådd, det konstanta kaoset och den konstiga maten. Men samtidigt är det ju det man älskar med Shanghai, annars kunde man ju lika gärna vara hemma:)

2012-02-04 @ 02:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0