Morgonens inlägg 2

När man skriver inlägg på mobilen kan man inte publicera text-bild-text-bild, utan alla bilder kommer i botten. Får därför bli två inlägg!

Temperaturen har legat kring nollan hela vecka, va varmt säger ni, kallt säger jag. Vet att jag har skrivit det förut, men det är något med kylan här som gör att den är kallare än hemma. Jag har på ac hela tiden hemma, går omkring i tofflor och varma kläder, det är lite kallt men funkar. Drog upp persiennen i morse och tittade ner på mina grannar, herregud vad de måste frysa... Vill nästan gå ner med ett gäng varma filtar till dem, men vet inte om de är något med kineser som gör att de inte känner kyla för de har alltid fönstren öppna..! Brrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0