She got the look!

Jag sager inget sa har jag ingenting sagt, men herre gud vilket ovantat mail jag fick idag! Kanske berattar mer om det nagon dag, eller sa gor jag det inte. Visar sig!

I gar natt var det fest i Shanghai, vet inte riktigt vad vi firade men det var fyrverkerier utanfor mitt fonster fran det att det blev morkt till 02.30. Var mest nagon variant av kinapuffar fast pa "band" sa det lat som att nagon stod med en K-pist och fyrade av magasin pa magasin och pga av alla husen sa blev det resonans som hetter duga. Sen var det aven den klassiska "tartan" men fargglada raketer som kommer 50m upp i luften, sager poff och vaxlar i gront/gult/blatt och rott. Eftersom jag bor typ 50meter upp sa exploderade dem precis utanfor mitt fonster i sovrummet. Fost var jag sa sjukt inrriterad pa att de smallde dem mitt i min skonhetssom och undrade vad ordningsmannen var, men efter ett par timmar gav jag upp. Drog upp persiennerna, kokade en kopp te, satte mig i fonstret och kollade pa kalaset. Var trevligt, men hoppas det var en engangsforeteelse!

Den 14 mars kommer Roxette till stan, undra om de ar stora har... Hur som sa ar det sjalvklart att vi ska ga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar - men blir inte ett dugg nyfiken. Säger man A får man säga B! Berätta om mailet genast!



Kul att du avbröt din skönhetssömn för raketerna - jag säger som en av mina döttrar sa för några år sedan - sova kan man göra när man är död!



Ebba packer just nu väskan för första resan till Oslo. Hon ska dit och kolla på rummet som hon hyrt och för att jaga jobb. ikväll har vi varit och handlat konserver som hon ska ha med sig. Allt för att spara pengar!

2012-02-06 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0