Söndag

I varje gathörn hemma finns det en inredningsbutik, kineser verkar tycka att det spelar mindre roll hur det ser ut hemma för så är inte fallet här. Har gått runt halva stan i jakten på en duk utan att ens vara i närheten av att hitta någon. Det innebär att jag får IKEA köttbullar inom en snar framtid för där har de dukar iaf!

Idag blev det brunch med gänget på The Alchemist. Väldigt prisvärd brunch måste jag säga, kommer lätt att gå tillbaks!! Fick även reda på att de säljer popcorn på Marks & Spenser, lycka!! Det stod annars högst upp på min lista på saker som Tobias föräldrar ska få ta med sig när de kommer i mars! (Janne och Elisabeth, oroa er inte, listan är inte lång)

I helgen upptäckte jag att vår skomakare på hörnet har utökat sin business, nu är han även slaktare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0