Torsdagsspänning!

Kollade varje vecka på Efterlyst förr tiden och varje gång var jag lite besviken över att de inte ville komma i kontakt med någon som hade varit där jag hade varit. Har du varit på plats X klockan X och sett en man i blå jacka, ring Efterlyst på xxxxxxxx. På ett sätt var väl det tur, men hade ändå varit lite spännande. Men idag fick jag ett mail som fick mig att känna mig lite utvald i den undre världen!

Jag pluggar på distans så får en del mail från div skolor, idag damp det ner ett från Blekinge Tekniska Högskola. Har aldrig varit i deras datasal men så här nära ett brott har jag aldrig varit (vad jag vet)!


Undrar även om May Gulis någonsin har skickat ett så här spännande mail förut! Fortsättning följer!!

I kväll kom jag på att i helgen ska jag få bo i ett hus med centralvärme, undra vad som är bäst. Få vara med Tobias, bo med central värme eller se alla historiska platser... Tror det får bli i just den ordningen, har aldrig varit intresserad av kultur och historia. Det är bara något som står i mitt CV för att det lät bra när man bodde här.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Står samma saker i mitt CV....

2012-02-17 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0