Ingen hemma..!

Det gar en mordare los i stan! Fragade var vakt vad han har gjort, greppade inte hans skadespeleri till fullo men typ skjutit nagon, senda huggt honom, tagit hans pengar och flytt. Sa under senaste veckan har det satts upp lappar overallt med bild pa mordaren. Kanns tryggt! 



Stan ar folktom! Cyklade till jobbet idag och det var kanske en 1/3 del av den trafik det brukar vara, nar jag kom fram blev det an mer markbart. Min cykel ar nasta helt sjalv pa cykelparkeringen..! Det ar ordning och redan har sa man maste stalla sin cykel bredvid den innan annars kommer de och sager till, i vanliga fall brukar jag fa sta borta vid tradet men nu star jag nasta forst! 2 dagar kvar sen far min cykel ocksa stanna hemma!



Paradiset here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0