Jag tycker som alla anda!

Forra arets by far basta reklamfilm var Volkswagens, tydligen var jag inte ensam om att tycka det!

Har tankt att jag ska kopa en Ipad men har liksom inte sett anvandningomradet for den. Men under semestern lanade jag min brors, herre gud vilket habejar den vackte! Christopher sa det sa bra Man vill liksom bara halla i den. Att jag vill! Han kopte en har nere till Susanne men nu ska jag lamna tillbaks den eftersom den formodligen ar kineskodad, det innebar att jag ar ca 30cm fran en ny Ipad som jag kan ga till Apple Store, som ligger i samma byggnad som kontoret, med och frag om det verkligen ar sa. Tank om det inte ar sa, kommer jag da ha styrkan att lama tillbaks den? Tank om man hade hemskt mycket pengar, da skulle man inte behova lagga sa har mycket energi pa att fundera pa hur man ska spendera. Nu ar jag helt forvirrad, hur ska jag gora? Forutom Ipaden behover jag ju mina guldiga skor (som jag aven sett att de har i rodlila..!!!)... Undra om de har Triss i Kina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0