Kanon start!

For ett tag sedan sa var jag pa ett Hotell mingel for jobbetsrakning som var sa himla trevligt. Det var franskt tema sa osten och vinet flodade i mangde. Var helt lycklig nar jag gick darifran! Sa igar var jag bjuden pa ett nytt Hotell mingel med franskt tema, sa jag tog med mig Tobias och lovade guld och grona skogar. Men vilken flopp. Det borjade 18.00 vi kom 19.00 da var vine slut, det enda som fanns att ata var nudlar och efterratter som hade torkat i kanterna. Vi tog varsin Coca Cola, at lite nudlar och akte hem hem och kollade pa Nyckel till Frihet. Maste vara varldens by far basta film, kan se den om och om igen i all evighet!

Vaknade i morse och kande mig sadar fruktansvart ful som man kan gora i bland. Haret var fett med utvaxt, kladerna sag gamla och trotta ut och som kronan pa verket tappade jag yoghurten pa golvet. For omvaxlingens skull gick jag till jobbet och det forsta jag ser (typ) ar denna affisch och da brast det. Fan vad arg jag blev. Maste hon vara sa fruktansvart snygg och sitta pa varje fasad hela vagen till jobbet?



Man hinner ju kolla lite mer nar man gar och sag da att Adidas har oppnat en ny butik vid mitt kontor. Syns man inte sa finns man inte eller? Gansk lacker! Hoppas att de har nagot riktigt coolt cafe dar inne som man kan ata lunch pa!



I morgon ska vi till tygmarknaden sa idag ska jag googla snygga grejer att sy upp!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vaddå inte snygg?? Sträck på dig -du är min snyggaste guddotter!

2012-01-13 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0