Lunch craving

Det maste vara nagot speciellt med den har restaurangen, det hanger ankor i fonstret och man kan sitta max 10 personer dar inne eller ta med sig mat hem. Det ar alltid hur mycket folk som helst som vill komma in/kopa mat dar, idag var det nog rekord! Nu syns det inte sa tydligt pa bilden, men var kanste 100 pers i ko..!

 

Borjade tanka pa vilken ratt som skulle kunna fa mig att koa sa lange och kom fram till att just idag ar det nog Grodans rabiff. Ju mer jag tankte pa den desto mer sugen blev jag, bara saftade sig i munnen. Far bli forsta stoppet nar vi kommer hem i sommar for ar det nagot jag inte under vilka som helst omstandigheter kommer ata har sa ar de ra kottfars..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0