Just an other day in bed

Jaha, nej men jag fortsätter väl hänga i sängen då. Verkar kunna äta nu men man är ju så ihålig att det gör ont att stå rak och energinivån ligger på så mycket minus att jag var tvungen att ta en tupplur efter tandborstningen. Det värsta med att vara dålig är att man vill ligga hela tiden och det gör ju så ont i ryggen efter ett tag, har dock upptäckt att vår lägenhet är den optimala för att vara sjuk i. Först kan man ligga lite i vår mjuka säng, sen kan man gå in i gästrummet och spendera några timmar i den stenhårda sängen, när man har tröttnat på det kan man gå och lägga sig i soffan som på grund av sin utformning tvingar dig till en position du inte trodde vad möjlig. Skit smart!

Läste detta blogginlägg, helt fantastiskt kul! Jag vet inte vem jag tycker är roligst, Gun som äger butiken eller Jonas som uppmärksammar hennes ihärdiga annonsarbete. Måste finnas många människor som ser och hör saker som detta, önskade att fler delade med sig av tankarna som uppstår.

Jaha, nej men om man ska fortsätta rulla tummarna då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0