Hahahaha

Jag pallade mig ivag till lakaren igar och fick ett intyg pa att jag var sjuk, kvalificerar som nagot av det mest idiotiska jag gjort. Hur som, kommer till jobbet i morse och gav lappen till var kontos tjej (till saken hor att hon ar en riktig bessevisser som garna trycker ner en ordentligt nar hon far tillfalle). Efter ett tag kommer hon tillbaks med lappen till mig och jag hinner tanka ar det nagot fel pa den har lappen nu far jag frispel
Tjejen: Petra, is this your name?
Jag: No, thats the disease I had. Pa raden som hon perkar star det klart och tydligt Viral illness
Tjejer: Oh, I'm very sorry
Jag: Don't be
Jag skrattar sa jag grater. Hogs upp pa intyget sitter ett klistermarke med mitt namn i feta stora svarta bokstaver, gar inte att missa. Men om hon nu gjorde det, hur kan hon fa Viral illness till Petra Caroline Nordin?

Vi har fatt nyarspresenter pa jobbet. Pa mitt skrivbord stod en fin pase fran Sheraton, i pasen lag en fin sideninkladd ask.



Tankte mums, nu blir det choklad-time! Oppnar asken och kan inte halla mig for skratt



Dar ligger en fisk sjord pa ris. Jaha, vad gor man med en san? Var staderska kom forbi och jag sag pa henne att hon tankte gud sa gott sa jag gav den till henne. Fasiken Sheraton, var en risfisk det basta ni kunde komma pa?

Ikvall ar det tisdagsmiddag med tjejerna (ja, jag vet att det ar onsdag). Infor lovet har vi tema bokklubb, gillar ju tanket med att byta bocker med varanda men herre gud vad det later trist. Maste komma pa ett nytt ord for konceptet pronto kanner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0