Allt jag tycker är fint & kul!

Igår gjorde jag koppar igen!
 
 
Gjorde inte alls lika ont som tidigare gånger, lite tråkigt för det var ju juste det där onda som gjorde det extra skönt, förmodligen ett tecken på att all massage har gett resultat - jag är inte lika stel i musklerna! 
 
I övrigt inget nytt under solen, tog tuben till jobbet i morse. Tacka gudarna för AC, tror jag hade svimmat bland alla människor annars.
 
 
Jag gillar att sitta på golvet när man kollar på film, oklart varför men så är det. Kanske ska sticka mig en sån här i sommar. Någon som kan lära mig sticka?
 
 
Många bloggar har ju tydliga kategorier, teman och inriktningar. Min känns lite rörig eftersom jag slänger upp lite allt möjligt, men ni kan väl tänka er att temat är lite Allt jag tycker är fint & kul!
 
Typ som det här bordet på en passande altan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0