Gammal och go

Hatar allt som har med pension att göra, tanken på att bli gammal och fattig, tanken på att lägga pengar på något som jag inte kommer få uppleva förän om 50 år, tanken på att jag ens behöver tänka på det samt tankar på mycket mycket mer. Mest hatar jag väl att några smartskaft har gjort systemet så smart att jag inte fattar det, grundar sig allt hat i att jag är dum i huvudet? Hur som, ställer just nu allt hopp i Hanna & Amandas Pensionsskolamå hända att det låter lite blont men bryr mig faktiskt inte om det. Får de mig att bli ens 1% klokare så var det värt det! Pga min sega uppkoppling kan jag inte se det och avgöra men lovar att återkomma med en rapport i senare i sommar. Nu jävlar ska jag bli en rik gammal krutkärring, länge ska jag leva också så jag verkligen kan suga ur max från systemet!!
 
 
Innan jag blir för gammal tänkte jag anmäla mig till ett triathlon, tror det kan vara min grej lite. Funderar på Stockholm Triathlon 2013 och sprinten. Någon som vill haka på?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0