I have a dream!

Om jag gör mig illa ska jag verkligen göra en insats för att hitta dessa plåster!
 
 
Jag har en liten dröm om att kunna köpa ett litet hotell/BB på någon trevlig plats i Sverige, stort nog för att kunna erbjuda små konferenser men litet nog för att vara behändigt. Det ska vara ekologiskt, personligt och trevligt så att lokalbefolkningen vill komma och ta en fika eller ett glas vin efter söndagspromenaden. Vi kommer inte hålla på med fina middagar och luncher men goda frukostar och brunch på helgen. På något sätt måste man ju prova om det är något för oss så tänkte att vi någon sommar framöver ska köpa en sån här och ställa på lämplig strand, ska spana in om kundunderlaget är stort nog på landets strand i sommar. Då kan de räkna med ett rullande fik inom något år! 
 
 
Och om jag behöver baka något där vitan och gulan skall vara isär ska jag ha en sån här!
 
 
10 dagar tills vi åker hem, ansiktskrämen, parfymen och  smikent är slut så ser verkligen fram emot mitt taxfree besök. Läste om denna vulkanansiktsbehandling, ska tydligen vara kanon trots att man ser ut som ett grottmonster under tiden. Tror det blir en sån också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0