Näst sista lördagen

Blev ingen pool igår, istället cyklade vi runt i stan och shoppade loss åt Tobias.
Det är viktigt att våga prova sig fram, den lokala skoaffären har därför utökat sin business med bättre begagnade diskhoar.
 
Vet att det är insidan som räknas men jag kan nu meddela att jag LÄTT har världens snyggaste festman!! (Vet att det heter fästman men tycker festman låter mycket bättre, för övrigt ett rätt mossigt som inte känns helt normalt att säga. Fortsätter nog med pojkvän ett tag till)
 
Efter ett dubbelpass på gymmet unnade vi oss en middag för två på Greek Taverna!
 
 
Tobias i sin nya Koreanska piké
 
Å jag i et tygmarknadsfynd
 
Är inget vidare poolväder idag heller så vet i 17 vad vi ska hitta på, kanske kan packa lite ändå... Eller samla ihop alla mina sommarpysselgrejer som jag visat här under våren, hoppas på support från mamma & morfar i mitt "tillverkande" annars tror jag det mesta blir en flopp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0