Riktig mat

Jag gillar mycket med Kina, men kvaliteten på råvarorna och maten är jag lite tveksam till. Barn som kommer tidigare i puberteten än resten av världens barn, barn som dör pga av dålig mjölkersättning, bröd gjort på papper, oljor gjorda på gatubrunnsrester osv gör att jag har all rätt att vara tveksam.  
 
Jag har precis lyssnat pa Sommar med Sébastian Boudet, har ni inte gjort det så gör det nu. När jag kommer hem ska jag bli tjenis med bonden, odla det jag kan, hänga med den lokala jägaren och köpa Sébastians bok. 
 
 
Jo, jag fattar väl att just det här var syftet med hans Sommar prat, har har enkelt fått mig som kund, men jag skiter i det. Det var bra i alla fall! Han har en blogg också, Kina godkänner inte hans bilder men är säker på att den är inspirerande.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0