Sista söndagen

Nu är det bara 5 dagar kvar, 4 jobb dagar! Vaknade och blev lite förvånad i morse, det var 23 grader, inget klibb i luften och sol. Slängde i oss frukost och drog till poolen, men vet inte vad det är med oss vi kan inte ta det lugnt längre. Middagarna ute säger poff och vi är klara på 40 min, poolen var tråkig efter 3 timmar och lunchen var borta pa 20 min. Tror det är ett tecken på att vi är klara här nu, vi är så redo för Sverige. Packningen är lite klar, sista veckan utan socker, alkohol och träning är snart här, manikyr & pedikyr är bokat, sommarinstruktioner till Ayi är kirrade, häng med vänner hemma är spikade, kinamatsintaget är maxat så vi inte ska sakna det, taxi till flyget är bokad, lista till taxfree är skriven. Vet inte hur man kan bli mer klar! 
 
När vi cyklade till poolen i morse så var jag tvungen att ta kort på våra grannars bilar..
 
 
Ber om ursäkt för dåliga bilder, men ni ser ju vad de föreställer i alla fall. Det är 100 % lyxskatt på bilarna, vad jobbar mina grannar med?
 
Eftersom det inte var 100 % luftfuktighet och 40 gradder tog vi en sväng till skulpturparken
 
 
Middagen inhandlades på vår lokala shop. ICA, har jag sagt hur mycket jag älskar dig?
 
 
OBS! Vi köpte bara majskolv och morötter så ni behöver inte vara oroliga för att vi har blivit helt galna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0