Två veckor kvar!

I går tog jag mig en välbehövlig träningspaus och hängde med på grabb AW på Mortons, den med billiga Martinis och free flow av oxfiletoasts. Kändes som jag gjorde helt rätt val!
 
 
Missade att skriva om det går men när kineserna får barn så hör det till att ge presenter till företagets anställda, man tackar! Så igår fick vi en "godispåse" efter lunch, ana min lycka!
 
 
Blev såklart sjukt besviken när det visade sig att den innehöll två stycken konserverade ägg. 
 
 
Fattar inte vad de gör med dessa ägg, måste ju lufta f***n när man öppnar påsen. Tänker att man kan köpa med dem hem till Tobias syskonbarn och säga att det är kinesiskt godis. De lär ju smaka så får man se vad de säger... Sjukt om de säger att det är gott! 
Nej, jag skämtar så elak är jag inte. Men lite kul vore det...
 
Ej att förglömma, om 2 veckor har vi varit i luften i 2 timmar!! 11 månader sedan jag var hemma sist, kanske börjar gråta av lycka när vi landar. Får se vad som händer men det är mycket möjligt att det kommer en tår eller två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0