En regnig söndag

Andra helgen i rad vi var på fejkmarknaden, anleding? Tobias behöver skor, påmin honom när vi kommer hem att aldrig klaga på mina väskor eller skor - han är lika "dålig" han! Men fina blev de i alla fall, tyvärr har polisen fortfarande razzia där så min väskvåning var stängd men lokal som man är mötte jag väsktanten i rulltrappan och jag la min beställning, ny väska levereras nästa helg om allt går som det ska! Check!


I övrigt har regnet öst ner hela eftermiddagen så blev lunch under ett parasol på Bali Laguna, film i soffan (Super 8, lite oväntad men ganska bra!) och simning. Känns inte lika kul att simma längre för nu har Tobias blivit lika bra/nästan lite bättre än mig... Dags för en ny sport! Förslag? Ju mer koordination desto bättre för då har jag hyfsat långt försprång i alla fall. På lunchen idag upplevde vi verkligen höjden av service, när vi kom regnade det inte men det gjorde det definitivt när vi vara klara så när vi stod i entrén och gjorde oss beredda på att springa då kommer de med var sin engångsregnkappa! Fortfarande förvånad att de hände..!


Eftersom vi fick våra regnkappor kunde vi gå och köpa lite mat, i mataffären hoppade hjärtat ett extraslag - de hade tagit in Svenskt lösgodis!



Tyvärr var det ett riktigt ripp-off så väntar tills vi kommer hem, men känns ändå tryggt att veta att det finns om suget skulle bli för stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0