Fredag!!

Sjukt mycket piggare idag! Kom hem igår med värkande kropp och bestämde mig för att gå ner på gymmet för att mjuka upp mig, gick jätte dåligt för jag kunde verkligen inte röra på mina ben. Gick upp och la mig i soffan och skrattade högt åt en bild som en kompis la upp på facebook istället!


Kineser alltså. Jag måste hem på semester innan jag slutar tycka sånt här är normalt.

När jag var mindre var det totalförbud att "leka" med smörpaketet, typ rita bokstäver och så. Pappa, du skulle haft en sånhär då!


Ikväll blir det middag med Calle & Yvonne på favoriten Coconut Paradise! Men först blir det simmning, Tobias ska ta tid på mig. Redan nervös...



Kommentarer
Postat av: Yvonne

haha ja visst blir man sugen på lite åsna när man ser den bilden. Yummi!!!

2012-06-09 @ 02:09:53
URL: http://yvonneandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0