Glad midsommar!

Var rätt bra med kameran idag måste jag säga! 
  
Till frukost läste Tobias en artikel som Spam mail och varför det heter späm.
 
 
Blev lite förvånad när jag sen hittade Spam i affären..!
 
 
Började dagen med cykeljakt, Tobias har bytt sina diamantstudier mot cykeldäcksstudier
 
 
 
Har inte varit så tänd på cykelidén men fanns några riktigt snygga som tom skulle få mig att snöa in mig på cykling
 
 

Har inte helt släpt tanken om att köpa en fixie bike...
 
 
 
De fäller träd på gatan, man kan ju tycka att någon form av avspärrning skulle passa sig..!
 
 
 
Lunchen blev en hitt, hittade ett sushihak vid oss, Sushi Abuse, Jätte gott!!
 
 
 
En sak som jag dock inte fick med på bild var när vi var på tygmarknaden, Tobias skulle göra ett par skjortor och ber skräddaren ta nya mått för då han har tränat så mycket har han blivit så bitig. Hon mäter honom över axlarna, samma mått, brösten, samma mått, armarna samma mått, midjan + 3cm. Jag skrattade och skräddaren skrattade så vi grät, Tobias blev asarg så eftermiddagens drink har blivit ersatt av ett monsterpass på gymmet. Nu blir det 24/7 cardio tills planet lyfter!
 
 
Något jag är avis på är kinesernas förmåga till povernap, vår taxichaufför somnade vid rödljuset - absolut ingen  ovanlig syn..!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Glad midsommar till er - vi äter ingen spam, bara sill!
Kram

2012-06-22 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0