Idétorka

Har tappat lite tempo i min bloggning känner jag, oklart varför men känns mest som jag skriver om vart vi har ätit och vart vi kommer att äta samt vilken brutal träningsvärk jag har. Ska försöka få till tempot igen asap! Tills vidare kan jag väl meddela att det är fredag em här i Shanghai, vi ska simma och äta med "gruppen" vilket alltid är lika trevligt. Isabelle åkte ju hem i tisdags och det känns lite som att vi är en familjemedlem kort nu mera och fram tills vi åker så droppar folk hem i strid ström (kan man säga så?) så får vänta tills i Augusti då det blir ordning i stan igen.

Satt och kollade igenom lite bilder igår, saknar alla besök. Om någon vill komma hit så är ni välkonma!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gulliga du. Saknar min familj!!

2012-06-15 @ 11:22:14
URL: http://www.lostinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0