Man måste fira mer!

Vilken helkväll vi hade igår, började kl 20 och slutade kl 05.30. Fasiken landslaget, när man gör sådana uppoffringar får ni ju se till att leverera! Här sitter jag idag med lungor som mår apa efter en helkväll i rökiga lokaler och ett huvud som värker lite efter drickan, men va fick vi för det? Ingenting. Bestämde mig dock för att fira i morse i alla fall - nu kan Tobias övergå till normal dyngsrytm igen!


Vi var på Glo London igår, har verkligen saknat en god grillad biff men nu behöver jag inte längta längre. Herre gud vad gott det var!!


Man måste fira lite mer, fick höra i går att det i Holland är vanligt att man tar ledig på sin och sin respektives födelsedagar, det tycker jag var gulligt så det ska vi göra nu mera. Det är ju ändå bara 2 semesterdagar om året! Tänkte fira lite idag också, vi har ju varit förlovade i 2 veckor! Vet inte hur vi ska fira, än så länge står kemtvätt och skomakare på schemat men vi ska nog hitta något bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0