MIN RUMPA!!

Tjejgänget har börjat köra med en PT i Jing'an Park på tisdagar, då jag var sjuk förra veckan hade jag min "debut" i går. Helvete. 1 timme enbart rumpa, trodde man hade typ en eller två stora muskler i rumpan men efter igår vet jag att det är betydligt fler! Kan inte stå på ett ben, knappt böja mig ner vid handfatet och ta fart för att gå framåt är omöjligt. Känner redan idag att jag inte vill vara i min kropp i morgon. Det värsta var dock att han sa till mig I don't think you have been working out much lately. Simma är ju typ mitt anda namn men det visade ju sig spela noll roll, även fast vi nu mera är materialnördar inom denna sport.


Kommer sitta ganska still på min stol i dag, min kollega frågade om jag ville låna någon av hennes kuddar. Gulligt, hon är typ 40-50 år. Mamma vilken seriefigur har du på dina jobbkuddar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0