Pankakstorsdag

Time flies, redan torsdag! Ingen kunde vara gladare över att tiden går fortare än jag just nu. Allt jag vill är att komma hem, vakna, läsa tidningen, äta fil och flingor, bada, cykla och träffa vänner och familj! Längtan blir väl extra påtaglig nu när det regnar konstant här och luften är snuskigare än på länge
 
 
Hittade en ny kul grej till mitt sommarlovspyssel! Så här får man väl inte säga men har tröttnat lite på Rosa bandet, det käns lite som damerna-i-pälornas-jag-gör-faktiskt-något-vettigit-förutom-att-dricka-champagne-kampanj. Kommer därför slå ett stor slag för mustash kampen i år (eller nästa om den redan varit), har ju redan en hittat en ring jag vill ha och så nu denna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kulig!!

2012-06-28 @ 11:11:08
URL: http://yvonneandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0