Levande död

Hatar att köa, gör oftast allt jag kan för att slippa. Hade därfor haft svårt för en arbetsplats som man måste köa för att komma in på varje dag! Man måste vara kines för att acceptera det, som svensk hade man ju bett dem installera fler dörrar.


Jag är helt slut nu mera, kan inte sova på nätterna och jobbet kräver mer och mer. Är det någon som alltid kan sova är det jag men nu är det för varmt för att köra utan AC och eftersom den låter som ett reaplan måste jag ha öronproppar och de stör mig något ofantligt. Att det blir mer och mer på jobbet är dock bara kul, finns inget värre än att sitta på jobbet och inte få leverera. Dagens förmiddag bestod i ett strategimöte med Lufthansa, fick ett plan som tack för att jag kom...!


Sen är det ju det här med träningen, har dragit igång en kamp mot gäddhänget - det SKA bort tills jag åker hem, förlitade mig på simningen ett tag men då den träningen ledde mer till en tjurnacke än obefintligt gäddhäng har jag nu bytt strategi. Att döma av dagens träningsvärk känns det som att jag är på god väg!
I övrigt är det väl en dag av firande idag, en månad tills vi åker hem!!! Tobias tog fram köttfärs i morse så håller tummarna för köttbullar och spagetti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0