Allt du inte visste att du behovde

Blev ett besok pa blomster-/pyssel-/prylmarknaden igar, Tobias blev helt sald pa en skoldpadda men eftersom jag har fatt sova pa saken gallande hund i snart 3 ar sa bad jag honom sova pa saken i alla fall ett par dagar. Tycker de ar lite ackliga...



Da kontrade han med en fisk eller tva men han far sova pa det ocksa



Overvaningen ar vigd at brollop, allt i fran marmorstaplar i frigolit till gastbocker. Allt med extra allt sa klart!



Vi kom darifran med massa blommor, ljus och vas. Pa kvallen kollade vi in filmen om Sarah Pallin, hur kunde det bli sa fel? Tjejen kunde ju ingenting, hon visste inte ens varfor Nord och Syd Korea ar tva olika lander. Kandes lite som om Reinfelt skulle ringa mig i dag och fraga om jag ville bli forsvarsminister och jag skulle tacka ja. Domt att misslyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0