Bocker!

Skulle kolla vad som fanns hemma i bokvag och lagga en bestallning till mamm och pappa, betade av Bokus, Adlibirs osv men det var liksom inte sa kul. Men sa hittade jag Pocketshop, de hade fixat ett jatte kul arkiveringssystem som jag blev lite inspirerad av. Kanske ar nagot sadant jag ska styra upp pa New Wave, maste ju komma med lite uppslag fran hogt till lagt. Klassar dessa som ett hogt!



Man fick klicka pa en kategori sa hade de listat bocker dar - MED bild pa framsidan sa man sag om boken sag bra ut eller in. Lite som med vin, man gar ju pa etiketten.

Mina favoritkategorier var ju helt klart dessa



Gillar foretag som inte bara sager att allt ar bra, det ar ju den krassa verkligheten - alla har nagra slamkrypare som ar svara att bli av med. Lika bra att visa vilka de ar sa folk slipper gissa vilka som ar nitlotterna.


Kommentarer
Postat av: Lena

Säg till om jag ska ut och handla några böcker före vi åker!



2012-03-31 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0