En tisdagskväll hos oss

Såg att Aftonbladet hade en artiklar om chefer som är psykopater, jag har ett levande exempel om någon är sugen på ett studiebesök. Missade tisdagsmiddagen idag på grund av jobbet så var rätt bitter när jag kom hem, men så möts man av detta och då kan man ju inte annat än känna att det går bra nu.


Kommer för alltid vara Tobias tacksam för att han krigade in i det sista för en ayi, hon är underbar och jag skiter i hon vilar i min säng, eller provar mina kläder. Det jag inte ser vet jag inte om och mår således inte dåligt av.

I helgen hörde vi vår granne spela piano, båda stelnade till av skräck. En kinesisk hobbymusiker är det sista vi vill höra här hemma, så vi körde skrämseltaktiken och testade trumpeten ikväll. Antingen funkar det eller så blir det bara än värre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0