Hej då sushi

Nu har det värsta hänt. Vårt sushihak som gör världens bästa sushi, till världens bästa pris och ligger jätte nära oss där vi hämtar mat ifrån minst en gång i veckan har bytt ägare. Ägar bytet hände för ca en månad sen men vi har inte märkt någon jätte skillnad, det som var bra med de förra ägarna var att trotts att det var så litet och alltid kö så var det alltid ren och trevigt där inne. Men idag när jag kom var det ett par som satt där och åt, fisken låg framme, det låt plast i rommen, han som fipplade med pengarna tog i fisken utan att tvätta händerna och de var jätte otrevliga. Ångrade min beställning och gick därifrån utan middag. Fan, det som som var så perfekt att ha så nära..!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej! Ååh vad trist. :(

2012-03-19 @ 15:07:05
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Yvonne

Usch jag var där igår med, lika besviken jag. Vi är på sushi jakt nu oxå. ;-)

2012-03-20 @ 06:40:52
URL: http://yvonneandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0