Lycka i en lada!

Hej Petra,
Allt bra här.
Kanon, då kör vi från den 16:e.
Jag har köpt en ny fin iMac till dig som står och väntar på att bli använd....
Trevlig helg till dig också.

Mitt nya jobb alltsa, nar man far ett sant har mail av sin blivande chef kan man ju inte lata bli att kanna att man dragit hogvinsten! For att ni ska forsta lyftet sa har jag pa mitt nuvarande jobb telefon med slagg och stationar dator...!



Ikvall ska vi prova Flying Chef hemma hos Carl-Fredik och Sofia tillsammans med Carl-Fredriks foraldrar, ska bli spannande. Nagra dagar innan far du valja ratter fran en meny sen kommer han hem till dig med ravaror och en hjalpreda pa den aktuella kvallen och tillagar allt!

I ovrigt vet jag inte vad som hander i helgen, ska bli sol sa vi planerar att aka ut till Centry Park och springa. Vore skont att komma bort fran gymmet lite..! Tobias har lyckats deala till sig att de ska ta bort vart koksbord och stolar sa maste borja titta pa nytt, det koksbordet vi har nu ar av frostat glas sa sa fort man staller nagot pa det sa later det som att nagon drar med naglarna pa en griffeltavla och stolarna ar i vitt skin och for laga i forhallande till bordet. Forsta stoppen far bli hos Studio FH!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Flying chef provar vi gärna om det är bra!

2012-03-23 @ 15:42:40
Postat av: Anonym

Det gör vi med - men vi måste hinna med alla de andra som du skrivit om! Koppmassagen - vad är det? Gör det jätteont?



Grattis till nytt jobb! Perfekt med en chef som tänker Mac - det gör min chef också, fast bara privat tyvärr!



2012-03-24 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0