Maste sluta bli forvanad

Nar vi precis hade flyttat hit tyckte jag kineserna var lite sota, sen kom jag fram till att det var totalt forstandshandikapade. Efter ett tag gick det ocksa over och jag tyckte de var rara igen, men idag kom jag tillbaka till forstandshandikapade moodet. Hall i er nu, sahar dum trodde in inte att nagon kunde vara. Sofia fyller ar i dag sa skulle kopa present till henne, i kassan fragar jag om de kan sla in paketet. Forst forstar han ju saklart inte vad jag sager men den tar jag pa mig - jag kan inte hans sprak, men sen ser jag i ett hor att de ligger paket och sa star det etn skylt Free bredvid, pekar och han fattar vad jag menar. No Square far jag tillbaks, nej jag ser ju ocksa att det jag vill ha inslaget inte ar fyrkantigt, men det spelar ju ingen roll man kan ju sla in det iaf. Da fick jag erbjudandet om att kopa en present som var packad i en lada (alltsa en helt annan sak) for den var ju fyrkantig sa den gick att sla in. Tank er att ni vill kopa en lite mjolk men de ber i er kopa diskmedel istallet, pa den nivan var det. Suckade, betalade, gick tillbaks till jobbet. Nu sitter jag har med present i pase, tur att Sofia ar en forstaende person.

Skulle googal pa presenter som var kul inslagna for att liva upp inslaget med lite farg och da hittade jag denna. Om jag har lomt bort det nar jag far barn sa onskar sig mitt barn en sanhar bil.


Herre gud vad sot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0