Matt och knadad

Igar blev det galet god middag pa Da Marco, det ar verkligen ett stalle jag rekommenderar varmt om man kanner for pasta i stora lass utan krusiduller! Det ar helt omajligt att komma dar ifran hungrig! Efter middagen blev det efterlangtad massage pa Golden Resort Massage, som tur var hade de plats denna gangen!



Till skillnad fran "vanlig massage" sa blir man masserad med klader pa nar man valjer Kinesisk Massage, pa vart stalle far man stekiga sidenpyjamaser!



Janne och Tobias valde helkropp medna jag och Lisa nojde oss med fotmassage!


Kommentarer
Postat av: Lena

oh, vill också att vi hinner med massage. Herregud hur ska vi hinna med allt fräckt och udda? Börjar bli lite nervös att jag inte kommer att hinna med allt! Har nu lämnat in min visumansökan men Tordans bild gillades inte så där får han göra repris. Inser att jag nu i tre veckor kommer att göra besök på Karlavägen 108 för visum...Kram

2012-03-09 @ 21:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0