Mer kreativitet till Kineserna

Det basta med att jobba pa ICA var att det var sa kul, folk var seriosa men gick inte som om de hade en kapp i roven, mumlade som om de var de viktigaste pa hela foretaget, tittade ner pa andra eller pratade i termer ingen fattade. Det var lite mer chill liksom, samtidigt valdigt produktivt, sa ar det inte har och det ar darfor jag inte kanner mig helt bakvam. Men igar blev jag lite glad nar jag skulle traffa en advokatbyra for ett mote, trodde det skulle vara ett lika mossigt mote som vanligt men nu kom jag till en restaurang dar folk satt och malade koppar och fat. Aven fast vi inte tittade varandra i ogonen i 1.5 timmar och sa mmmm efter varje mening den andra sa sa kom vi fram till bra grejer och jag fick med mig en fin kopp! Flera kineser (eller utlanningar som varit har for lange) borde ga pa sadana mote, det skulle gora dem gott!!



Idag ar sista dagen Janna & Lisa ar har, det ska vi "fira" med middag pa Kathleen's 5. Hoppas att vadret haller i sig sa att det ar klart ikvall ocksa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0