Sommar!!!

I gar var det sa himla mycket sommar!! Gick fran kappa till t-shirt, folk satt till och med ute och at middag utan massa klader och infravarme! Antligen!!!

Nagon hade ju helt klart plockat fram sommarbilen! En Bugatti i parlemo..! Vem har en san?



Blev saklart glass till lunch, pa Cold Stone far man valja en smak pa glass och godis/kaka som man vill att de bakar in i galssen. Beroendeframkallande!!



Till middag blev det antligen tisdagsmiddag med tjejerna, var pa trevliga Salute - ett litet italienskt/spanskt hak som hade massa viner och plockmat. En gillig uteserverig och en del som var tackt i glas dar man kunde sitta aret om.



Gulligast av allt var anda den lilla luckan mot gatan med tva stolar dar folk stannade till pa sin kvallspromenix och tog ett glas vin och lite oliver! San restaurang ska jag ha nagon dag!



Lika fint vader idag men har sitter jag pa min kontorsstol och rullar tummarna, det ar sloseri med tid om ni fragar mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0