Surprise!

Har hallt det innom mig ett tag nu, men nu kan jag inte halla mig. Kannske ett av mina mer omogna uttalanden, men samtidigt ar jag fran Hasselby och har gatt i Hasselbygardsskolan sa tycker att det ar lite legitimt.
Jag tycker Sean Banan ar jatte bra! Hade jag fatt rosta hade jag lag alla min pengar pa honom!
Digga Digga Ding Ding Ding har glider Kingen in!
Kottbullar, javla bra. Ikea javla bra, Carola, inte sa bra. Annars ar det jatte bra!
Abba, javla bra. Svarttaxi, javla bra, Skatteverket, inte sa bra. Annars ar det jatte bra!

For att inte tala om tonartshojningen, far ju den tristaste festen att lyfta taket.



Om man kan ha lite overseende med texten pa vissa stallen ar Sommar i Sverige ocksa pang bra!

Jag kanske inte ar kand for att vara den som star pa barikaderna nar det kommer jamnstalldhet och lika for alla men laste Alexander Schulmans blogg for ett par dagar sen och har inte kunnat slappa att jag faktiskt gillar att betala skatt efter det. Las inlagget om lika snabb ambulans for alla har. Gallande Mona Sahlin, har ni sett Skvalan nar hon ar med? Hon ar sylvass - se det!

Sa nu var det sagt, vill inte ha nagon skit for detta. Mer credd for att jag star for mina asikter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0