Dag 1

Igår möttes jag och Tobias vid affären för att handal ingredienser till våran detox vecka. Gick väl sådär, rödbeter hade de aldrig hört talas om (!) så fick bli morötter istället, pinjenötter ersattes utav solrosfrön och ruccola ersattes utav några andra blad men blev ändå en väldigt god sallad! Dock hade det ju inte suttit fel med en blodig biff till..!


Lunchlådan idag består av potatissoppa med oliver, ganska gott måste jag säga!

Vi rev även igång introdag 1 på vårt bodytransformation program som Tobias hittade, oh lord mina ben idag! Jag har starka ben, men utfall har jag inte ens tänkt på sedan sista klassen på Sats för ganska exakt ett år sen..! Ibland kan jag tänka att det vore bra om jag hade träffat någon som inte var lika envis som mig, någon som kunde bromsa mig när jag går in för något till 150 %. Men istället träffade jag en som är värre än mig..! Fast han är ändå bäst, hade ju aldrig fått igenom detox och body transformation på samma gång annars..!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan inte förstå varför ni behöver detox-vecka och bodytransformation guide.Tycker att ni är perfekta som ni är redan idag......

2012-05-15 @ 10:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0