Happy days!

Vi firade Tobias hemskost med GT Gurka, ah så gott det är, och Mascho Nacho pa Cantina Agave!


Idag är en av de bättre dagarna i Kina, det är Youth-day vilken innebär att alla till och med 28 får jobba halvdag! Ska ta eftermiddagen för att åka till tygmarknaden och hämta grejerna som gjordes efter en halvdag med sangria, blir spännande..! Förhoppningsvis hinner jag med ett träningspass i poolen innan Tobias kommer hem, i kväll ska vi göra något mysigt för att fira att vi har varit tillsammans i 3 år i morgon!

Helgen blir en riktigt höjdare! I morgonbitti kommer bussen och hämtar oss för en helg i Mogashan!! Tror aldrig jag har bott så lyxigt någon gång!


Vädret säger  28 grader och sol, jag säger grilla, bada, vandra och hänga med världens bästa gäng. Shanghai skulle inte ens vara hälften så kul om de inte var här!

Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis till er båda på 3-årsdagen. En halvdag för oss över 55 tycker jag vi skulle ha i Sverige!

2012-05-04 @ 11:15:23
Postat av: Lena

Jag tycker gränsen ska gå vid 50! Ha så härligt och när du kommer hem får du gärna berätta vilken yoga du nu gör där hemma. Jag tänker också prova - kan du - kanske jag kan? Pia som är min resekompis till Florida inom kort har också fått en uppgift med vår resa - lära min crawla eller frisim som hon kallar det. Kan du - kanske jag kan? Njut nu av vad som synes en helt underbar helg! Hälsa Tobias!

2012-05-04 @ 21:16:30
Postat av: Petra

Finns en app som heter typ Yoga, kostade 40kr cirka, den har färdiga program. Det var inte så svårt youtuba lite så kommer du lära dig!

2012-05-07 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0