I like!

Idag på lunchen så satt jag och kollade runt på Fancy, en sida jag varmt rekommenderar om man bara vill kolla runt på coola saker och fina bilder! Hittade följande:

En klocka, just nu slut på lager men borde finnas på lager lagom till min semester, check! Finns att köpa hos Ziiiro


Ett tält till min och Tobias kommande semester som går under temat "budget". Men jag menar nått kul måste man väl få addera, vet dock inte vart jag kan köpa det...


En kopp te sitter ju aldrig fel, speciellt inte i Kina! Känner ett starkt behov av dessa söta påsar, min morgon skulle bli så mycket trevligare!


Till min kopp te ska jag börja göra dessa små söta ägg till frukost, allt jag behöver är en paprika!


Någon gång i mitt liv ska jag ha en egen häst, då är denna sadel given!


Så, det var dagens inspiration, högt och lågt!

Kan även meddela att Mr. Qing, som jag fick veta heter Master Qing, fixade min super knut så idag är jag fit for fight igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0