Knutarnas knut har angripit mig

Så här sitter jag idag


Jag har en knut under höger skulderblad, det är en riktigt råbandsknop, jag kan inte tänka på något annat än hur ont den gör. Den gör jätte ont, kan inte ens ta ett djupt andetag utan att jag ser stjärnor! Sitter ner ett tag, sen tar jag ett varv i korridoren och svänger på armarna, böjer på ryggen och vrider mig för att bli av med den. Den försvinner inte. Som tur är bor jag i Kina och här behöver man inte gå med sånt här skit längre än nödvändigt, ikväll har jag bokat tid med min favvo massör - Mr. Qing. Han är för övrigt blind.


Kommentarer
Postat av: Lena

Nu vet jag att din massör - King eller vad han nu hette- fixade detta men annars kan jag rekommendera koppning ... eller vad det nu heter. Jag tror att min blåmärken på ryggen nu har försvunnit och det är nog ca 4-5 veckor sedan jag fick den behandlingen...! Folk på gymmet har nog undrat vad jag eller Tord har sysslat med!

2012-05-09 @ 22:56:25
Postat av: petra

Men visst var det skönt!

2012-05-10 @ 02:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0