Helgen!

Igår var det verkligen så äckligt väder, kallt och konstant regn. Jätte bittert då det varit 30 grader och sol HELA veckan och ser ut att bli så kommande vecka också. Vädergudarna är så ute och cyklar just nu.

På kvällen blev det i alla fall 30 års fest hos Ebba, jätte trevligt med mat och tipsrunda som jag och Isabelle helt otippat vann!




Det är grått och trist idag också så jag började dagen med att åka till en målariaffär bakom oss och gick lös på färg, tavlor och div tillbehör. Nu ska jag bli konstnär, återkommer med resultatbilder!


Men först ska vi gå ner till en affär som jag blev tipsad om igår, de har VÄRLDENS coolaste armband, risken finns att mina miniatyrhandleder gör att jag inte kan ha det, men hoppas hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0