Shopping shopping!

Jag är helt hooked på nätbutiker nu mera, allt började med mina kollegors obsession för Taobao och sen har det bara eskalerat. Tyvärr vågar jag inte klicka hem något eftersom man inte vet vad tullen snor, men det kanske är lika bra!

Gårdagens fynd var följande

En ring, lite mycke kanske men va 17


Aldrig varit en halsbandsperson, men alla kan ju ändra sig!


Dagens fynd
Snöade in mig på konst idag, speciellt världskartor!


Denna fanns att klicka hem på Mapsinternational.co.uk, I like!


Denna var jag på väg att klicka hem men insåg i sista stund att det var ett vykort. Blir Painter's Street i helgen och se om någon kan kopiera för hur fin är den inte!


Vad gäller Taobao så ska min kollega hjälpa mig att beställa lite stolar som vi kan ta med oss hem i sommar!


Så det var dagens shoppingtips! Älskar att sitta vid frukosten och klicka runt mig i cyberspace och få massa inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0