Sjuk Fredag

Jaha, inleder helgen med att vara sjuk, kroppen och halsen värker och termometern visade feber. Kanon, vi som har så mycket roligt inplanerat. Men men, får bita i det sura äpple och ta två ipren och en stark kopp kaffe så ska nog det här lösa sig.

I dag när jag låg hemma i soffan kom vår ayi, känns så himla fel att ligga där när hon går omkring och fejar och har sig..! Inte kan jag prata med henne heller för hon kan ingen engelska..!


Ikväll ska vi till en restaurang som heter Il Nascondiglio.net som en kollega tipsade mig om. Konceptet är en italienare som har öppnat en restaurang hemma hos sig, men bokar några dagar innan och sen skickar han menyn och telefonnumret så får man ringa när man kommer dit. Ska bli jätte spännande, verkligen privat dining!




Kommentarer
Postat av: Lena

kan du inte ta med er städhjälp hem och skicka henne till Skåne. Jag kan lätt ligga på soffan under tiden.

2012-05-31 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0