Sommarfix

Vet inte om måla var min grej, tror jag är mer för att hamra och spika och pyssla. Har ju sedan ett tag börjat samla på mig lite grejer som jag ska försöka mig på i sommar och idag hittade jag lite mer kul grejer som jag vill göra!

Vi ska försöka göra i ordning i vävstugan (ja det är 2012 och vi, läs mamma, har en sån) så att vi kan sova där. Istället för Billy Bokhylla kanske man kan hitta några gamla väskor på vinden som man kan göra såhär med! Mamma, hittar du några väskor släng dem inte.


Mest sugen är jag dock på "statyn" till höger, söt!

Om någon har en gammal stereo som ligger och skräpar är jag aspirant!


Vet att min moster Lena har en guldsmed som gör ringar av skedar, kan du kolla om hon kan göra ett armband av en gammal nyckel? Om ja, ska jag leta upp en nyckel här!


Är det något jag gillar så är det armband och ringar som inte är så krimskramsiga mer enkla och coola. Känner att den här skulle passa så bra på mit finger nästa år under Mustaschkampen!


Har tänkt på den här idén ett tag men inte hittat den någonstans, men här är den! Smartare än smartast, hej då blöt rygg!




Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ska kolla med Eva som silversmeden heter! Hör av mig besked. Ringen borde hon väl också kunna göra! Måste du kalla mig för Moster Lena . känner mig som 70 år när du skriver så! Kram

2012-05-31 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0