Ålderskris

Skriver om fredagens restaurangbesök på måndag när jag har laddat upp bilderna, men kan säga att det ver en väldigt konstig upplevelse att sitta i en främlings vardagsrum med sina vänner och äta middag. Blev en tidig kväll då feber skiten hängde som ett åskmoln över mig.

Idag stod cykeljakt på schemat, älskar att cykla så var verkligen laddad och när jag vaknade feberfri var succén ett faktum. (Att rösten var borta och snoret gjort intrång har aldrig dödat någon) Vi började med att leta efter en racer cykel till Tobias, gick inte så bra men hittade en affär med "Svensk läsk"


Sen mötte vi Sofia & CF för att spana in några Fixed Bikes, jag är såld. Jag måste ha en!! Lutar år en chockrosa med gula däck... Frågad min bror om det var av eller på hemma, vädigt hipsters fick jag till svar men så länge jag inte köper en hel vit så kommer den inte att representera en synlig ålderskris.


Kolla den längst till vänster med gula/rosa däck, en sån tänker jag mig, fast rosa & gul. Bamboo cykel släng dig lite i väggen känner jag. Man kan få något skrivet på sin ram, funderar på Petras eller något i stil med Se men inte röra.




Dagens lunch blev lite av en cross over, ni behöver inte prova den för det var inte en jätte hitt mest bara kul med julmust och sushi.


Kvällen spenderade killarna på en fotbollsplan och tjejerna i Isabells soffa med pizza, lösgodis och film. I morgon är det Tobias födelsedag, han har önskat sig prylar, hur ålderskris är inte det?



Kommentarer
Postat av: Calle

Som jag har väntat på dessa cykelbilder! Keep Up!

2012-05-28 @ 08:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0