Wooopaaa!

Jag har så ont i min kropp! Har verkligen tränat sedan tobias åkte, sprungit, simmat och framför allt yogat. Säger man det, yogat, om man har utövat yoga? Har fortfarande ett par veckor kvar innan jag kan vika mig dubbel, men det går framåt och framför allt är det skönt för det ger sån brutal träningsvärk i helt nya muskler. Älskar träningsvärk och träna så att svetten sprutar! Var länge sedan jag var inne i ett sånt här träningsflow, hoppas det håller i sig hela vägen till semester, då ska jag springa i upp för backen från badet om och om igen! När jag inte gör det ska jag äta kanelbullar, suget har inte minskat.

Igår fick jag ett sms som jag förstod som ett skämt, blev nästan lite arg för Tobias vet att jag inte gillar och vara själv så man skämtar inte om att vara borta/hemma.


Men det var inget sämt! Han kommer hem en dag tidigare!
WOOOPAAA!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga nyheter! Dessutom får han ju komma hem till en supetränad flickvän!

2012-05-03 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0