Åååka pendeltåg!!

Vet inte om jag har någon ålderskris eller vad jag håller på med, men mina rockiga inköp blir fler. 
 
Kunde inte hålla mig ifrån att gå och kolla in H&Ms Maison Martin Margiela släpp, kom hem med ett par tajts fulla med spegelpärlor. Jätte konstigt, men sjukt snygga faktiskt! Ni får se dem på en annan gång, lika så min Acne skor som kom idag och var så fina! Lampan kommer på måndag och sen får vi se när rockskorna kommer, verkar inte som att fabriken vill skicka dem. Kan bero på att det var ganska många som handlade på Taobao i måndags, deras dagskassa var på 12 10.000.000. För att illustrera hur mycket det är: Summan innehåller fler siffror än vad man få plats med på en mobilminiräknare. 
 
Stötte på några kul typer på T-banan idag
Här sitter hon i rusningstrafik med två kassar potatis och inte mindre än 2 sådan vispar man har som huvudkliare i högsta hugg. 
 
Finns inget folk som skräpar ner så som kineserna, de liksom bara droppar det de har i händerna på vägen. Nu vet jag varför, mamman höll en kurs under 5 stationer hur man rev sönder en servett på bästa sätt. Det kryper i mig, hur dum får man vara!?
 
Tobias kom hem idag efter att ha varit på någon fabriksinvigning, med sig hade han en fin present - ett pennställ. För att citera förpackningen Eximious Artistic Penholder. Den är gjord i någon typ av sten med inristade hästar, men kan snurra på den och då ser det ut som att hästarna springer. Vad ska man säga... Muskelösa hästar de hittat i alla fall!
 
I morgon är det fredag! Middag med truppen på Xibo, har länge velat gå dit men har alltid skitit sig. Men i morgon, herre jösses vag jag ska äta Xibo! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0